PracaGrupypl.praca.dyskusjeProblem z urlopem › Re: Problem z urlopem
    From: Gienek <g...@s...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Problem z urlopem
    Date: Tue, 10 Apr 2007 21:57:00 +0200

    Gienek wrote:

    > Czyli jeśli wcięło mi jedno świadectwo pracy to nici z 26 dni urlopu i
    > pomimo iż mam przepracowane 11 lat + 4 lata szkoły wliczającej się w urlop
    > to muszę zaczynać od 20 dni urlopu? :(

    A zresztą niech się wal... z tym urlopem. Zgodnie z tym kalkulatorem
    http://www.kadrowe.pl/modules.php?op=modload&name=js
    calc&file=calc3 mam
    przepracowane razem ze szkołą

    9 lat 11 miesięcy i 28 dni. Jeśli wpiszę okres czasu który już pracuję w tej
    firmie to wychodzi mi 10 lat 11 miesięcy i 6 dni. Chyba coś dla tego
    kalkulatora myli się. Może ktoś z szanownych grupowiczów pomógłby mi
    policzyć okres mojej pracy i przysługujący mi urlop?

    4 lata liceum zawodowe
    2 lata policealna szkoła informatyczna (niestety okres nauki w czasie w
    którym chodziłem do pracy i to na dodatek wtedy gdy mam świadectwa pracy)
    praca na którą nie mam świadectwa pracy 5 lat ale chyba się nie liczy bo nie
    mam na nią dokumentów :(
    01-03-2002 do 05-10-2004 praca numer 1
    15-09-2004 do 30-03-2007 praca numer 2
    02-04-2007 do dnia dzisiejszego. Moja obecna praca.

    Jaki okres urlopu przysługuje mi na dzień dzisiejszy?

    Kiedy osiągnę urlop 26 dni?