eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.dyskusjeProblem z umowa o praceRe: Problem z umowa o prace
  • Data: 2006-11-09 13:16:49
    Temat: Re: Problem z umowa o prace
    Od: "Chica" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik "Mała Mi" <
    > O ile wiem, to w umowie o pracę zapisany jest jedynie wymiar zatrudnienia,
    > a szczegółową rozpiskę godzin pracy sporządza się całkiem osobno
    > (i to nie zawsze i niekoniecznie). Obiekcje pań w kadrach można
    > w sumie zrozumieć, ale z umową o pracę nie ma to nic wspólnego.
    > Przed przypadkiem, który opisują, mogą się zabezpieczyć, pisząc
    > co tydzień rozpiskę Twoich godzin pracy. Albo - prosząc Ciebie,
    > żebyś ją sam co tydzień napisał i dostarczył do kadr.
    > Przyniesisz im w każdy piątek swój plan na przyszły tydzień
    > i problem zniknie.

    Dokladnie tak. Ja rowniez pracuje na pol etatu i to wlasnie mam wpisane do umowy
    o prace. Jesli chodzi o praktyczne zastosowanie to dzien wczesniej ustalam z
    szefem czy moge nastepnego dnia wziac wolne za przepracowane nadgodziny i po
    sprawie, kadrowa nie ma zastrzezen.
    Taka mozliwosc jest nawet zapisana w KP art. 151, to co pisze Mala Mi to art.
    142 o indywidualnym rozkładzie czasu. Ciebie moze tez zainteresowac art. 143.
    Znajdz sobie, skseruj i mozesz isc na walke z kadrowa :-)
    -
    chica

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1