eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.dyskusjePrawo a MLM???Re: Prawo a MLM???
  • Data: 2003-03-12 08:01:37
    Temat: Re: Prawo a MLM???
    Od: "Mohammed" <N...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    Użytkownik "Nina M. Miller" <n...@p...ninka.net> napisał w wiadomości
    news:m28yvlr4lj.fsf@pierdol.ninka.net...

    > > Mógłbyś wyjaśnić tę subtelną różnicę?
    >
    > roznica polega na tym, ze w piramidzie finansowej "zarabia" sie na
    > tym, ze naciaga sie innych, a oni wplaja pieniadze ZA NIC. za wlasna
    > glupote.

    Hehe... wygodne tlumaczenie...

    Jesli w piramidzie finansowej ktos tlumaczy ci dokladnie na czym rzecz
    polega, ze masz wejsc, wplacic kase, wchodza kolejne osoby a ty zarabiasz
    (tylko wtedy) to gdzie tu masz naciaganie? Jesli ktos jasno wie, w co
    wchodzi i robi to swiadomie, dobrowolnie to gdzie masz tu naciaganie?
    Piszesz, ze placa kase ZA NIC. Hmm... placa za informacje, za mozliwosc, tak
    jak w grach losowych, w kasynie itd. robia to swiadomie - chca to wchodza -
    nie chca to wychodza i spokoj.

    Piszesz dalej, ze w rasowym MLM'ie nie ma naciagania i ludzie maja
    produkty - to dopiero jest walenie ludzi w wala! W zdecydowanej wiekszosci
    networkow towarowych, kilkadziesiat procent ceny detalicznej produktu wraca
    do struktury w formie miedzyprowizji. Osobiscie dzialalem w paru networkach
    towarowych, w jednym z nich (niektorzy domysla sie w jakim) dokladnie 72%
    ceny produktu wracalo i wraca do organizacji w formie premii. Czesc jeszcze
    idzie bezposrednio do firmy (bo tez cos musza skubnac).
    Jaki z tego jest wniosek?
    28% z ceny, ktora placi klient wraca do firmy - z tego firma niech odbierze
    sobie tylko 10% profitu - tak wiec koszt wytworzenia produktu to 18% jego
    ceny detalicznej.
    Jesli wiec klient placi za produkt X 100 zl to jego wartosc wynosi tylko 18
    zl a 72 zl polkneli ludzie ze struktury. A temu naiwnemu klientowi wmawia
    sie, ze produkt jest THE BEST, ze na rynku nie ma lepszego i tanszego a jego
    cena jest i tak ulamkiem jego wartosci!
    To jest naciaganie ludzi, ktorym wmawia sie rzeczy zupelnie rozne od faktow!

    Nie popieram oczywiscie naciagania ludzi w piramidy ale tam, jesli
    czlowiekowi musi sie jasno na czym rzecz polega - nie ma owijania w bawelne.
    W networku towarowym trzeba czarowac bo jak klient dowie sie, ze za produkt
    war 18 zl placi 100 zl a 72 zl tną ludzie z gory to raczej by go nie
    kupil...

    Co o tym sadzisz ty i pozostali?


    --
    --~=> Mohammed <=~-- N...@o...pl


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1