PracaGrupypl.praca.dyskusjePraktyki w Software Mind - KrakówRe: Praktyki w Software Mind - Kraków
  • Data: 2009-02-05 17:51:29
    Temat: Re: Praktyki w Software Mind - Kraków
    Od: grzesiek <g...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Słuchaj no, smarku.

    Smarkiem możesz nazwać siebie - twoje zachowanie to potwierdza.

    > Nie rozumiesz niczego, jesteś głupi i bezczelny.

    Nie robisz na mnie najmniejszego wrażenia, ani mnie nie sprowokujesz.

    > Tnij niepotrzebne elementy (zbędne wrotki, sygnatury) i nie cytuj kilkunastu
    > linijek aby napisać jedną czy dwie i w dodatku bez sensu.

    Bez sensu to są Twoje wypowiedzi.

    > Dostosuj się do przyjętych zasad, bo są rozsądne.

    Jak pisałem wcześniej, sam powinieneś się dostosować - "Małpujesz".

    >A do tego czasu wynocha na jakieś forum onetu czy inne badziewie, tam twoje miejsce.

    Znowu "małupujesz".

    Napisałeś już jeden post na temat Software Mind, więc bądź tak miły i
    nie zaśmiecaj tematu. Dorośli ludzie tu rozmawiają.