PracaGrupypl.praca.dyskusjePraktyki w Software Mind - Kraków › Re: Praktyki w Software Mind - Kraków
  • Data: 2009-02-06 17:09:27
    Temat: Re: Praktyki w Software Mind - Kraków
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:gmhma3$p84$1@inews.gazeta.pl luki667 <l...@g...com>
    pisze:

    > Merytorycznie jesteś dobry, ale po co tracisz siły na jakieś
    > dywagacje i kłótnie ?
    > Masz jakiś ukryty żal do wszystkich czy coś ?
    Czemu mnie o to pytasz? Czemu nie pytasz o to prowokujących głupków
    odreagowujących w ten sposób swoją irytację?

    > Weź zachowuj się normalnie i nie marnuj czasu wszystkich pisząc puste
    > posty.
    O "wszystkich" to piszą ci co szukają wsparcia w grupie (zresztrą - jakim
    niby prawem) bo mniej lub bardziej świadomie wiedzą, że sami nic nie znaczą.
    Weź ty sobie przeczytaj choćby ten wątek.
    "Bijący na programistę .NET" (śmiech na sali) wątkotwórca cytuje masę tekstu
    z kilometrowymi wrotkami, sygnaturami żeby odpowiedzieć 2 linijki. Drugi
    podobnie mądry robi to samo, a na dokładkę nie podołał konfiguracji czytnika
    i jeszcze odpowiada nad cytatem. I takich matołów jest sporo - to ci nie
    przeszkadza?
    A mnie przeszkadza.
    Uwagę została zwrócona sarkastycznie i z pełną racją, wystarczyło się
    dostosować i podziękować.
    Jedyna osobą, której czas marnuję jestem ja sam, jest to moja sprawa i nic
    nikomu do tego, zachowaj więc swoje rady dla siebie - nie ma przymusu
    czytania.

    --
    Jotte