-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
From: gromax <g...@W...interia.pl>
Newsgroups: pl.praca.dyskusje
Subject: Re: Pracownicy mnie straszą...
Date: Tue, 24 Aug 2004 20:26:45 +0200
Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
Lines: 28
Message-ID: <cgg14a$p62$1@inews.gazeta.pl>
References: <cftaut$ifc$1@inews.gazeta.pl> <jhsUc.34039$vG5.32660@news.chello.at>
<cftjtk$ml3$1@nemesis.news.tpi.pl> <cftjug$139$1@opal.futuro.pl>
<cftpi5$d6p$1@atlantis.news.tpi.pl> <cftqqu$fto$1@news.onet.pl>
<cfv7dg$hv1$1@inews.gazeta.pl> <cg2p23$j0q$2@news.onet.pl>
<cg4lgo$gkm$1@inews.gazeta.pl> <cg8ftu$jeg$1@news.onet.pl>
<cg9r86$7n0$1@inews.gazeta.pl> <cgdi0l$948$1@news.onet.pl>
<cgdp2d$rt8$1@inews.gazeta.pl> <cgft8s$90k$2@news.onet.pl>
NNTP-Posting-Host: nat-b.acn.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
Content-Transfer-Encoding: 8Bit
X-Trace: inews.gazeta.pl 1093371850 25794 212.76.39.249 (24 Aug 2004 18:24:10 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Tue, 24 Aug 2004 18:24:10 +0000 (UTC)
X-User: gromax
User-Agent: KNode/0.7.6
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.praca.dyskusje:124713
[ ukryj nagłówki ]> Natomiast w miejscu pracy pracodawca najczęściej chce żeby pracownicy
> czuli więź z nim ale on już nie poczuwa(!) się do tego samego wobec
> pracowników.
jeżeli pracodawca nie chce, to ty jako pracownik podejdź do tego na zasadzie
czysto handlowej. towar - sprzedaż - pieniądze.
byłem na targu. ile buty? 45. ładne. przymierzam. są ok. podobają mi się. i
co, mam wyciagnąć kase i zapłacić?
ja nie. mówię ok, może kupię może nie. mogę dać za nie co najwyżej 35. ale
ide szukac dalej. a sprzedawca się szelmowsko uśmiecha, i mówi że jego
towar jest najlepszy i lepszego gdzie indziej nie kupię. zjeżdża do 44. ja
twardo, co najwyżej 35. itedeitepe. spróbuj to przełożyć na pracę. wtedy
pracodawca ciebie tez będzie szanował. bo i w hipermarkecie da się
stargować kasę. sprawdzone (na rachunek początkowo 420 zł zapłaciłem 390).
>
>> poza tym w budowaniu więzi sprzedawca-kupujący przecież nie chodzi o
> to,
>> żeby każdemu klientowi np. piękna blondynka z nogami do samej
> podłogi
>> dawała buziaka w czółko.
>> klient ma być zadowolony z obsługi, jakości towaru itp.
>
> Na dłuższą metę sprowadza się to też do uczciwości, bo sama
> "reklama" - marketing (tworzenie "imidżu") przyciąga klientów na
> krótko. Klienci przychodzą bo mają zaufanie do sklepu.
może dlatego też, ze mają zaufanie do sprzedawanego produktu i jest miła
obsługa?
Następne wpisy z tego wątku
Najnowsze wątki z tej grupy
- Pedalskie ogłoszenia na rządowej s. WWW oferty.praca.gov.pl:443
- Nauka i Praca Programisty C++ w III Rzeczy (pospolitej)
- Ile powinien trwać tydzień pracy?
- Jakie znacie działające serwery grup dyskusyjnych?
- is it live this group at news.icm.edu.pl
- praca 12/24
- 5 minut przerwy przy komputerze
- raczej już nigdy nie będę pracował w Polsce
- Stanowiska sztucznie tworzone
- Re: SOLUTIONS MANUAL: Optical Properties of Solids 2nd Ed by Mark Fox
- zapłata
- Re: Cwana cwaniurka czyli niemieccy oszuści.
- Re: Cwana cwaniurka czyli niemieccy oszuści.
- Jawność zarobków wszystkich
- rozmówki przy wódeczce...
Najnowsze wątki
- 2025-01-21 Warszawa => IT Business Analyst <=
- 2025-01-21 Warszawa => IT Assets Manager <=
- 2025-01-21 Warszawa => Presales / Inżynier Wsparcia Technicznego IT <=
- 2025-01-20 Białystok => Delphi Programmer <=
- 2025-01-20 Białystok => User Experience Designer <=
- 2025-01-20 Katowice => UX Designer <=
- 2025-01-20 Wrocław => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2025-01-20 Białystok => Solution Architect (Java background) <=
- 2025-01-20 Szczecin => Senior Field Sales (system ERP) <=
- 2025-01-20 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=
- 2025-01-20 Gliwice => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2025-01-20 Warszawa => Full Stack .Net Engineer <=
- 2025-01-20 Lublin => Programista Delphi <=
- 2025-01-20 Warszawa => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, AWS
- 2025-01-20 Mińsk Mazowiecki => Area Sales Manager OZE <=