eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.dyskusjePracownicy mnie straszą...Re: Pracownicy mnie straszą...
  • Data: 2004-08-24 18:26:45
    Temat: Re: Pracownicy mnie straszą...
    Od: gromax <g...@W...interia.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    > Natomiast w miejscu pracy pracodawca najczęściej chce żeby pracownicy
    > czuli więź z nim ale on już nie poczuwa(!) się do tego samego wobec
    > pracowników.
    jeżeli pracodawca nie chce, to ty jako pracownik podejdź do tego na zasadzie
    czysto handlowej. towar - sprzedaż - pieniądze.

    byłem na targu. ile buty? 45. ładne. przymierzam. są ok. podobają mi się. i
    co, mam wyciagnąć kase i zapłacić?
    ja nie. mówię ok, może kupię może nie. mogę dać za nie co najwyżej 35. ale
    ide szukac dalej. a sprzedawca się szelmowsko uśmiecha, i mówi że jego
    towar jest najlepszy i lepszego gdzie indziej nie kupię. zjeżdża do 44. ja
    twardo, co najwyżej 35. itedeitepe. spróbuj to przełożyć na pracę. wtedy
    pracodawca ciebie tez będzie szanował. bo i w hipermarkecie da się
    stargować kasę. sprawdzone (na rachunek początkowo 420 zł zapłaciłem 390).

    >
    >> poza tym w budowaniu więzi sprzedawca-kupujący przecież nie chodzi o
    > to,
    >> żeby każdemu klientowi np. piękna blondynka z nogami do samej
    > podłogi
    >> dawała buziaka w czółko.
    >> klient ma być zadowolony z obsługi, jakości towaru itp.
    >
    > Na dłuższą metę sprowadza się to też do uczciwości, bo sama
    > "reklama" - marketing (tworzenie "imidżu") przyciąga klientów na
    > krótko. Klienci przychodzą bo mają zaufanie do sklepu.
    może dlatego też, ze mają zaufanie do sprzedawanego produktu i jest miła
    obsługa?

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1