PracaGrupypl.praca.dyskusjePracodawca nie placi ZUS - czy ja cos trace ? › Re: Pracodawca nie placi ZUS - czy ja cos trace ?
    From: "ZUSiek :)" <a...@o...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Pracodawca nie placi ZUS - czy ja cos trace ?
    Date: 4 Jan 2006 18:33:04 +0100

    Poprzednik ma rację ale nie wie o jeszcz jednej rzeczy!

    Jeśli pracodawca mimo twoich staran nie zapłaci składek
    to one ci przepadają i tyle!

    Muszisz więc wystąpic do ZUS jak najszybciej z pismem o uzupelnienie stanu
    twojego indywidualnego konta o skladki tak jakby fikdyjny pracodawca placil ci
    najniższe wynagrodzenie.
    Czyli ZUS po prostu recznie wstawia ci na komcie takie kwoty, malo to ale
    zawsze lepiej niż nic!

    Musisz się zwrócić z dokładnym pytanmiem o taka mozliwość
    do najbliższego dobrze poinformowanego oddziału ZUS!