PracaGrupypl.praca.dyskusjePracodawca nie placi ZUS - czy ja cos trace ? › Re: Pracodawca nie placi ZUS - czy ja cos trace ?
  • Data: 2006-01-05 11:14:47
    Temat: Re: Pracodawca nie placi ZUS - czy ja cos trace ?
    Od: Asmodeusz <c...@n...asmodeusz.prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

    MK wrote:

    > Moj pracodawca nie placi ZUSu... nawet to rozumiem trudnosci...
    >
    > ale czy ja cos na tym trace....np nie bedzie placil prez 12 miesiecy odejde z
    > tego zakladu pracy to skladki przepadna czy jak? czy poprostu mnie to nie
    > interesuje i wszystko mi sie prawidlowo nalicza bo sie ZUS tym martwi?

    Podstaw sobie w tym tekscie "pensja" zamiast "skladki", zobacz jak
    fajnie abdurdalnie to zabrzmi i zastanów się jakie wtedy podjął byś
    kroki. Po czym równie poważnie potraktuj brak składek.

    "Moj pracodawca nie placi pensji... nawet to rozumiem trudnosci...
    ale czy ja cos na tym trace..."

    Ps. Widziałem w ZUSie jednego takiego. Okazalo sie ze facet nie jest
    ubezbieczony, nie przysluguja mu jakies tam swiadczenia i nie ma na ofe
    _nic_. Interesująca ale smutna scena.