PracaGrupypl.praca.dyskusjePraca w UE › Re: Praca w UE
    From: w...@g...pl (WOJSAL)
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Praca w UE
    Date: Sat, 3 May 2003 20:18:58 +0000 (UTC)

    Szanowny(a) Zdzisław napisal(a) Sat, 3 May 2003 21:57:16 +0200:
    > Wg sondaży ponad połowa młodych ludzi deklaruje natychmiastowy wyjazd
    >z Polski w poszukiwaniu pracy po przystąpieniu RP do struktur unijnych.
    > Pewna część krajów unijnych (sześć spośród piętnastu) deklaruje, że
    >Polacy będą mogli pracować od pierwszego dnia przystąpienia do UE.
    > Pozwolę sobie zacytować pewien list.

    Ja tu dodam jedna uwage, ktora jest ignorowana przy
    tej calej zenujacej kampanii propgandowej na rzecz brukselskiej
    biurokracji.

    Otoz, to ze dane panstwa z UE pozwola (predzej czy pozniej)
    na prace Polakom, nie znaczy oczywiscie, ze Polacy znajda
    tam miejsce zatrudnienia. To bowiem zalezy juz do samych
    pracodawcow, od sytuacji na rynku pracy. Zgoda danego
    panstwa to tylko zniesienie barier prawnych. Nie gwarantuje
    to w zaden sposob jakiegokolwiek miejsca pracy.

    I jeszcze jedna uwaga. Ta nachalna kampania prounijna w
    TV, prasie przypomina mi propagnde z czasow Gierka czy
    nawet Jaruzela. Statek tonal, ale tytuly roily sie
    od samych sukcesow, wykonania planow itp Teraz znowu
    ludzie zaczynaja wierzyc w cuda, ze placenie skladki na
    UE przyczyni sie do naszego wzbogacenia, spadku bezrobocia,
    Ba, nawet UE zwroci nam wiecej niz wplacimy :):):)

    WOJSAL (Wojciech Sałata)