PracaGrupypl.praca.dyskusjePraca w Pradze - koszty utrzymaniaRe: Praca w Pradze - koszty utrzymania
  • Data: 2007-04-13 05:39:23
    Temat: Re: Praca w Pradze - koszty utrzymania
    Od: czarny <m...@f...art.lp> szukaj wiadomości tego autora

    Marcin Lubojański napisał(a):
    > Witam
    > Szukałem w googlarce ale żadnych zadowalających rezultatów nie uzyskałem.
    > Jakie są koszty wynajęcia mieszkania w Pradze (na okres 3 miesięcy z
    > możliwością przedłużenia)?
    > Jak wyglądają pozostałe koszty utrzymania w porównaniu do Polski?

    Jest taki całkiem fajny hotel (robotniczy?) w Pradze, w sumie służy
    turystom, ale że jest potężny, więc mieszkają też w nim pracownicy.
    Nie wiem jakie są pokoje jednoosobowe, wynajmowane pracownikom,
    ale standard w pokojach "turystycznych" jest podstawowy, ale w
    pozytywnym tego słowa znaczeniu. Czysto, schludnie, łazienka przy
    pokoju + lodówka + czajnik. Co najwazniejsze: ceny , jak na Pragę
    zadziwiająca małe. Za ten pokoj turystyczny placiłem w 2006 roku 330
    koron za dzien za osobe. Hotel znajduje sie 5 min piechotą od stacji metra.

    --
    czarny
    .:: www.czarnobiale.pl ::.