PracaGrupypl.praca.dyskusjePraca w Pradze - koszty utrzymania › Re: Praca w Pradze - koszty utrzymania
  • Data: 2007-04-14 15:07:47
    Temat: Re: Praca w Pradze - koszty utrzymania
    Od: "grom@x" <gromax@_skasuj_.interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > To wychodzi ok. 560 zł na m-c czy się mylę?

    po pierwsze primo, to chyba nie jest trudno przeliczyć wartość waluty w danym
    momencie majac ilość danej waluty i jej wartość na rynku.... wg
    http://gospodarka.gazeta.pl/gielda/0,49610.html kurs średni CZK to 0.1375, pomnożone
    przez 4080 daje wynik 561 PLN.

    po drugie primo, nie warto przenosić warunków lokalnych na polską walutę. Duzo lepiej
    jest podejść do tematu ile zarobi się na miejscu, ie sie wyda lokalnie i wtedy
    pozostalą resztę, która sie np. będzie chciało wysyłac do kraju bedzie mozna
    rzeliczac na złotówki.

    Tak zreszta pzelicza bardzo wiele osób nawet z tych przyjezdżajacych do uk, a to
    błąd. Za granica sie w złotówkach nie płaci, tylko w lokalnej walucie. tak samo jest
    z zarobkami. A przyjęcie przelicznika walutowego na kazdym kroku nie da wymiernego i
    rzeczywistego obrazu

    --

    to tylko moje zdanie, taki skrót myślowy
    *G*R*O*M*A*X*