PracaGrupypl.praca.dyskusjePraca w IrlandiiRe: Praca w Irlandii
  • Data: 2005-04-24 01:31:20
    Temat: Re: Praca w Irlandii
    Od: "gslabs" <gslabs@_neverspam_.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Immona" <c...@W...zpds.com.pl> wrote in message
    news:d4dbfj$m7d$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Wytworzyl sie taki klimat, ze na studia - i to te niskiej jakosci, bo na
    > te dobre nie sa w stanie sie dostac (czesto nie do konca z wlasnej winy -
    > roznice w poziomie ogolniakow miedzy duzymi miastami a prowicja bywaja
    > olbrzymie i czasem czlowiek nie ma okazji do treningu swoich zdolnosci
    > intelektualnych) ida osoby zupelnie nie nadajace sie na studia - i z
    > powodu tego, ze jako ci ponizej sredniej nie beda w stanie konkurowac na
    > przepelnionym rynku, i dlatego, ze byliby swietni w roznych mniej
    > intelektualnych zawodach, ktore by byly w stanie przyniesc im wiecej kasy.

    Wez nawet dobra polska uczelnie prawa, filozofii, politologii, czy ekonomii.
    Bystrzy absolwenci jada do Irlandii i tak zasuwac fizycznie bo:
    1. Ci starsi i doswiadczeni nie znaja jezyka zazwyczaj
    2. Ci mlodsi z jezykiem nie maja doswiadczenia, a bez tego nie ma szans na
    dobra prace w zawodzie za granica.
    A poza tym jakim atutem dla zagranicznego pracodawcy jest znajomosc
    polskiego
    prawa karnego/bankowego/budowlanego. Zadna.
    I potem mamy takie rodzynki (prawdziwy cytat):
    "Skonczylam politologię, mogę pracować w hotelu, pubie etc.
    Jakby ktoś coś wiedział to proszę o kontakt. "

    Amen.

    pozdr
    gslabs