PracaGrupypl.praca.dyskusjePraca w Computerland - prosze o opinie › Re: Praca w Computerland - prosze o opinie
    From: "Peyto" <p...@o...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Praca w Computerland - prosze o opinie
    Date: Thu, 19 Jan 2006 14:38:27 +0100

    "gromax" <gromax@WYTNIJ_TO_interia.pl> wrote in message
    news:dqm699$gdr$1@inews.gazeta.pl...
    > hmmm... znajomosci to podstawa nie mówiąc o znajomościach? nie za bardzo
    > zrozumiałem

    Chodziło mi o oczywiśxcie o znajomości i rodzinę.

    Co do szefa, to że nie miał pojęcia o robocie skutkowało tym że zn imczym
    nie mozna było do niego iść, bo on nie miał pojęcia, przyjmował na robotyę
    jekiaś nieżyciowe terminy, nie potrafił napisać maila do przełożonych bez
    naszej pomocy, cobywało komiczne jak widzieliśmy maila który była skljęką
    tego co każdy w zespole [pwoiedział, w dodatku sklejką niespójną i
    nielogiczną.

    > znaczeniu). są szkolenia, ajk ma się głowe na karku to można mieć całkiem
    > fajny układ.

    Co rozumiesz przez fajny układ ? fajne włażenie szefowi do ... ?
    Bo z nim układ był taki pracujemy w sobotę a on jechał na narty. pomiaja
    wiele innych przekrętówna boku czyli zamiast zatrudniania ludzi na umowę,
    podpisywał umowy zlecenie ze swoją firmą jako podwykonawcą dzięki czemu
    dorabiła jeszcze na niektórcyh pracownikach. I wmawiał nam że to góra tak
    chce.

    Jesli to jest zdrowe i normalne to sorry, może w Polsce i bananowych
    republikach.

    Pozdro