PracaGrupypl.praca.dyskusjePraca w Computerland - prosze o opinie › Re: Praca w Computerland - prosze o opinie
    From: gromax <gromax@WYTNIJ_TO_interia.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Praca w Computerland - prosze o opinie
    Date: Wed, 18 Jan 2006 20:50:53 +0100

    > Pracowąłem w tej firmie przez półtora roku, i wiem że znajkomości to
    > podstwa w tej firmie nie mówiac o znajomościach.
    hmmm... znajomosci to podstawa nie mówiąc o znajomościach? nie za bardzo
    zrozumiałem

    > Wiem coś o tym bo miałem
    > szefa który kompletnmie nie znał się na robocie zespołu
    Ja mam w swoim życiorysie 3-letnią współpracę z CL-em, w tym czasie
    pracowałem w tym samym zespole i przy tym samym produkcie, ale nadzór grupy
    się zmieniał. I z tego też okresu wspominam chyba najlepszego manago
    jakiego można mieć. Nie wtrącał się w pracę, oczekiwał efektów i normalnie
    można było przyjść i powiedzieć - słuchaj, nie wiem co zrobić. mam takie i
    takie możliwości, w efekcie będzie to czy tamto. i - przy słabej znajomości
    technikaliów roboty (od tego bylismy my, specjaliści) potrafił podjąc
    rozsądną decyzję. inny z kolei w przypadku konfliktow potrafił spokojnie
    wysłuchać i tak poprowadzić dyskusję, że wniosek nasuwal się sam.
    trafił się też świr, ale na szczęście był krótko.
    co do znajomości się nie wypowiadam, ja przyszedłem z ulicy (z ogłoszenia) i
    pierwszy test wypadł mi w trzecim dniu pracy, gdzie jednemu klientowi padł
    system i w ciagu nocy się uwinąłem z tematem. Ludzi w firmie pracowało
    dużo, nieraz widziałem jak niektórzy próbowali "wkręcić" swoich znajomych
    czy kogoś z rodziny i czasem się udawało. ale żeby to była reguła, to na
    pewno nie.

    > odradzam pracę w tej firmie, kwalifikacje mają tam niewielkie znaczeni,
    > tylko znajomości. Moim zdaniem to firma bez przyszłości.
    nie wiem jak jest teraz, ja pracowałem tam kilka lat temu. Ale naprawde duzo
    się nauczyłem, firma ma praktycznie przekrój IT (technika, programowanie,
    administracja, konsulting w bardzo wielu dziedzinach). I firma żyje
    projektami, czasem jest mały a czasem jest duży. czasem nie ma gdzie rąk
    wlożyć, a czasem można się przez tydzień obijać (w pozytywnym złowa
    znaczeniu). są szkolenia, ajk ma się głowe na karku to można mieć całkiem
    fajny układ.

    --
    ---- to tylko moje zdanie ---