PracaGrupypl.praca.dyskusjePraca w Computerland - prosze o opinie › Re: Praca w Computerland - prosze o opinie
    From: "Michał Popowski" <m...@g...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Praca w Computerland - prosze o opinie
    Date: Wed, 18 Jan 2006 13:40:41 +0000 (UTC)

    leszek <s...@g...pl> napisał(a):

    > Przepisane ze strony CL
    >
    > http://195.205.192.20/hr/rekrutacjaweb.nsf
    >
    > (ankieta dla potrzeb rekrutacyjnych)
    >
    > Czy spotkał się Pan / Pani z przedstawicielem ComputerLandu? TAK (Jeśli tak,
    > proszę podać imię i nazwisko)

    Właśnie też ten podpunkt w ich ankiecie mnie urzekł:)))

    Nie oskarżam nikogo, ponieważ ta firma to nie jest jeden budynek, jedna grupa
    ludzi. Było by to uogólnienie, raczej niesprawiedliwe. Ale jak ich widziałem
    ich rok temu na Targach pracy na Politechnice to naprawdę &#8230;przykro się
    zrobiło, ze firma zamiast szukać pracownika, robi sobie tanią reklamę.

    Student się przyda, bo za niego ubezpieczenie płaci uczelnia, koszty praktyk
    są niewysokie a wydajność ok. Natomiast absolwent &#8230;.to już k kłopot.

    Chcąc wyważyć opinie, trzeba przyznać ze kiedyś CL zdobył parę wyróżnień w
    kategorii pracodawca roku. Nieważne ze to było ok. 5 lat temu, cos pozytywnego
    mają.

    Ale w rachunku ostatecznym liczy się całokształt, który w moim odczuciu jest
    na &#8222; &#8211; &#8222;.
    P.S &#8211; nie patrzmy na układy i inne znajomość, szkoda nerwów.