PracaGrupypl.praca.dyskusjePraca w Computerland - prosze o opinie › Re: Praca w Computerland - prosze o opinie
    From: asdfg <a...@o...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Praca w Computerland - prosze o opinie
    Date: Mon, 16 Jan 2006 21:13:08 +0000 (UTC)

    Otoz mam informacje z pierwszej reki o Computerlandzie :)
    Tyle, ze z Poznania ...
    jak sam zobaczysz na stronach Computerlandu
    przyjmuja wylacznie na praktywki ...
    w firmie tej sa ciagle przyjecia, tyle, ze zwalnianych jest jeszcze wiecej
    niz zatrunianych.

    Mojego kumpla wywalili z Computerlandu w Poznaniu a pracowal na nizkim stanowisku
    powywalali ostatnio prawie wszystkich id Oracla, teraz pewnie niedlugo przyjdzie
    czas na SAPowcow ...

    Nie wiem jak jest we Wroclawiu ale firma zdaje sie byc do dupy
    i na kariere w niej i na zarobki nie ma co liczyc
    chyba, ze masz wejscia od zarzadu :)

    Nie przerazaj sie tym co napisalem bo moge nie miec racji
    ... moze we Wroclawie jest lepiej :)