PracaGrupypl.praca.dyskusjePraca w Angli??? › Re: Praca w Angli???
    From: "Bolek LTC" <b...@g...com>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Praca w Angli???
    Date: Sat, 1 Jun 2002 23:10:36 +0200

    Jesem przedstawicielem brytyjskiej firmy London Training Centre, któa między
    innym oferuje prakykizawodowe, kursy językowe i pracę w UK.
    Mam więc pewne doświadczenie w rozpoznawaniu róznych ofert pracy i pobytu w
    UK.

    Ta wydaje mi się nielegalna. W efekcie - jeśli nawet założyć szczere
    intencje 'pracodawcy' to jedziesz tam jako turysta, więc praca będzie
    nielegalna i w kazdej chwili możesz być cofnięty (ekstradycja) do Polski.

    Nie polecałbym tego.

    Jendak jeśli chodzi o cenę wyżywienia - cóż. 10 funtów to za mało, ale gdyby
    założyć, że pracodawca bieże od was tylko część kasy, bo resztę dokłąda
    sam - to jest to móżliwe.

    polecam nasz serwis: www.getinuk.com

    pozdrawiam
    Boleslaw Drapella