PracaGrupypl.praca.dyskusjePraca w Angli??? › Re: Praca w Angli???
  • Data: 2002-05-30 10:05:57
    Temat: Re: Praca w Angli???
    Od: "wiola" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    .
    > Za prace i mieszkanie pobieram jednorazowa prowizje w wysokosci 225
    funtow,
    > platne po przyjezdzie do Londynu.
    > Jezeli masz klopot z wjazdem do UK, moge zalatwic dla Ciebie wjazd za
    > potwierdzeniem telefonicznym na granicy.Wyglada to mniej wiecej tak,
    > ze otzymujesz adres, imie , nazwisko, nr.telefonu osoby ktora Cie
    > zaprasza oraz wszystkie informacje o tej os.( kim dla Ciebie jest,czym sie
    > zajmuje, na jak dlugo Cie zaprasza itd.).
    Nigdy nie korzystałam z tego typu ogłoszeń, ale spędziłam rok w UK i
    powyższy anons wydaje mi się dość podejrzany.
    Przede wszystkim na 100% nie będzie to praca legalna, świadczyć o tym może
    sposób w jaki oferują ci przekroczenie granicy, na pewno nie dostaniesz
    pozwolenia na pracę inaczej by tak nie kombinowali z podstawianiem osób
    mających poświadczyć "twoje dobre zamiary". Na granicy bowiem faktycznie
    mają totalnego bzika, ja mając jednoroczną wizę wbitą w paszport również
    byłam sprawdzana telofonicznie (sami sobie nie wierzą:))
    Po drugie 225 funtów..z góry..............trudno mi jest też sobie wyobrazić
    tygodniowe wyżywienie za 10 funtów na tydzień na 1 os., co prawda
    hipermarkety takie jak tesco są dośc tanie, ale bez przesady...............
    Zamiast korzystać z tego typu ogłoszeń, i ryzykować wpłatę 225 funtów
    przeznacz te pieniądzę np. na kurs jęz a wtedy możesz pracować
    legalnie(najtańsza szkoła kosztuje podobno około 500zł/m-c).
    To była moja subiektywna opinia, ale mam nadzieję, że ci się jakoś przydała.
    pozdrawiam