PracaGrupypl.praca.dyskusjePraca uszlachetnia... › Re: Praca uszlachetnia...
  • Data: 2007-03-20 18:10:34
    Temat: Re: Praca uszlachetnia...
    Od: Etanol <X...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Tomek P. napisał(a):

    > Doprawdy? Wysoką pensję (przewyższającą kwalifikacje i wartość pracy)
    > można mieć u pracodawcy - idioty aż do samego bankructwa firmy (co
    > czasem może trwać bardzo długo). Zasadniczo, w wypadku stosunku pracy,
    > kondycja finansowa i organizacyjna firmy itp. w ogóle pracownika nie
    > obchodzi. Pomijam tu takie bonusy jak opcje na udziały.

    Zgadzam się że pracownik musi zarobić na siebie i pracodawcę, ale u mnie
    jest taka sytuacja że z czasem zarabiamy coraz więcej dla pracodawcy
    mamy coraz więcej pracy przypadającej na osobę, a nie zatrudnia nowych a
    nam coraz bardziej dochody obcina.
    czyli co ? pazerny się zrobił ? czy może gospodarka jest tak
    spierdolona że go nie stać nam więcej płacić?
    Moja wypłata to raptem 5-10% wypracowanego zysku dla pracodawcy.

    E.