PracaGrupypl.praca.dyskusjePraca tymczasowa-chorobowe-zas.macierzyńskiRe: Praca tymczasowa-chorobowe-zas.macierzyński
  • Data: 2007-11-07 06:21:13
    Temat: Re: Praca tymczasowa-chorobowe-zas.macierzyński
    Od: Immona <c...@n...gmailu> szukaj wiadomości tego autora

    chasm wrote:

    > I uważasz, że to dobry powód by żona cierpiała ?

    [...]
    > Poza tym jak chcesz zmieniać świat to oddaj połowę dochodów na chore
    > dzieci, głód w ubogich państwach, walkę z rakiem....
    > To przez takich jak Ty nie oddających połowy dochodów sytuacja
    > potrzebujących ludzi nadal jest tragiczna...

    Glupi argument. Po pierwsze, branie od kogos, kto zostal zmuszony do
    dawania niewiele ma w tym kontekcie wspolnego z dobrowolnym dawaniem, a
    po drugie nie wiesz, na co wydaje pieniadze i ile.

    Mi by bylo glupio narazac na koszty zwiazane z moim zajsciem w ciaze
    czlowieka, ktory nie mial nic wspolnego z zaciazeniem mnie i przy
    przepisach takich jak w Polsce po prostu bym sie zwolnila w takiej
    sytuacji z pracy. Oczywiscie w skrajnej, zawinionej czy nie zawinionej
    sytuacji nedzy i glodu czlowiek wykorzystuje wszystkie mozliwosci, z
    żebraniem i kradzieza wlacznie, ale dla przyzwoitego czlowieka jest to
    wtedy powodem co najmniej zaklopotania.

    I.
    --
    http://nz.pasnik.pl - Nowa Zelandia