PracaGrupypl.praca.dyskusje!!! Praca przez Internet !!! - to naprawde dziala !!!Re: !!! Praca przez Internet !!! - to naprawde dziala !!!
  • Data: 2005-01-06 06:05:49
    Temat: Re: !!! Praca przez Internet !!! - to naprawde dziala !!!
    Od: "Kuroi Bonza" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 05 Jan 2005 21:59:03 +0100, Kira <k...@e...pl>
    napisał:

    > Powiem Ci, ze gdyby podpial sie pod to jakis prawnik, i dal
    > jakies chocby minimalne gwarancje na to ze to ma sens i takie
    > elementy jak neomagic faktycznie za to bekna, to ja powaznie
    > bylabym gotowa sie tak pobawic...
    Co chcesz Kira, neomagic jest ewenementem na skale krajowa, bo broni
    swojego "biznesu" :-))
    A inni... eh... "0" kultury, tylko wrzuci ten swoj spamik taki i potem
    nawet czlowiekowi posmiac sie nie da....

    Dla mnie neomagic to debesciak :-)) Nadaje sie do Sejmu :-)) Tam w koncu
    proponuja nam rownie "genialne" sposoby na zycie, a chlopak przynajmniej
    jest uparty :-)
    Kira zobacz te tytuly prasowe z pierwszych stron... "Export raportow za
    granice", "Premier neomagic obiecuje wzrost PKB, PZU i PCV", "Kraje III
    swiata dobijaja sie do Polski o wiecej raportow!"
    Coz za chwalebna przyszlosc!

    Dobra, spokojnie... Tak mi sie tylko bredzi ;-)
    Pozdrawiam :-)

    --
    Bonza
    pager 0642299084