PracaGrupypl.praca.dyskusje!!! Praca przez Internet !!! - to naprawde dziala !!!Re: !!! Praca przez Internet !!! - to naprawde dziala !!!
  • Data: 2005-01-06 20:10:31
    Temat: Re: !!! Praca przez Internet !!! - to naprawde dziala !!!
    Od: Jan Kowalski <j...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > MULTI-LEVEL-MARKETING .....karierę na całym ?wiecie .....
    Słuchaj "noemagic", jestem przekonany że MLM to fajna sprawa i daje
    możliwość uzyskania sporych dochodów. Nawet wiem to z własnego
    doświadczenia, bo w kilka miesięcy zbudowałem strukturę na kilka
    tysięcy osób. Ale TY jesteś tylko paskudnym spamerem, co nigdy nie ma
    szans dorobienia się ani tam, ani w jakimkolwiek innym biznesie. Bo do
    tego należy mieć trochę wyczucia biznesowego, a nie smrodzić w miejscu
    gdzie cię nie chcą. Bądź więc łaskaw zwrócić się do swojego
    "sponzora" i spytaj go, dlaczego nie wlał ci trochę oleju do głowy na
    spotkaniach szkoleniowych, czy jak je tam nazywacie.
    Jan