PracaGrupypl.praca.dyskusjePraca porada prawna › Re: Praca porada prawna
  • Data: 2012-03-13 22:22:14
    Temat: Re: Praca porada prawna
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 7 Mar 2012, k1oor wrote:

    > In article <c1.01.3V1KKL$0ym@mike.oldfield.org.pl>,
    > t...@o...spamnie.org.pl says...
    >
    > Jak pisałem - nie ma szkolenia, jest wymaganie certyfikatu.
    > Z sufitu raczej nie da rady się tego nauczyć - trzeba mieć jakąś
    > książkę.
    > Wybór jest prosty kupić książkę do Office'a za parę stów, albo ściągnąć
    > z sieci.

    Porównaj sobie z przypadkiem, kiedy pracodawca wymaga np. prawa jazdy.

    > Torrenty chyba nie stały się nagle legalne?

    Sugerujesz, że powyższy wymóg (PJ) przekłada się na prawo do kupienia
    fałszywych papierów na targowisku? No nie bardzo.

    Sprawa jest inna: zestawowi pracodawca-pracownik bardziej opłaca się
    przeprowadzić szkolenie "firmowe" w ten sposób, że pracownik dostaje
    niższa pensję (przez okres "lojalki"), bo wydatek idzie w koszty
    i nie jest oZUSowany (nie liczac wydatku na pensję pracownika
    w okresie szkolenia, *jesli szkolenie odbywa się w godzinach pracy*,
    bo raczej nie musi).

    pzdr, Gotfryd