PracaGrupypl.praca.dyskusjePraca państwowa czy prywatna - rozważaniaRe: Praca państwowa czy prywatna - rozważania
  • Data: 2009-03-19 19:26:31
    Temat: Re: Praca państwowa czy prywatna - rozważania
    Od: Patryk Włos <p...@i...peel> szukaj wiadomości tego autora

    > To się łatwo mówi jak się jest młodym i zdrowym.
    > Typowe.

    Nie. To się mówi, jak się jest (jeszcze) zdolnym do *obiektywizmu*.

    > Ale w miarę nabywania doświadczenia życiowego człowiek (najczęściej)
    > mądrzeje.

    > I otóż ci powiadam, że jeśli (oby nigdy) przyszło ci stanąć oko w oko z
    > śmiertelną chorobą (swoją czy kogoś bliskiego) na której wyleczenie cię
    > zwyczajnie _nie_ _stać_ , to _będziesz_ oczekiwał pomocy, będziesz
    > prosił o pomoc i każdą przyjmiesz.

    Tak, zgadza się. Ja też będę prosił i każdą pomoc przyjmę - umiem to
    sobie wyobrazić.

    Tyle tylko, że ja przy okazji zdaję sobie sprawę, że będę to robił,
    ponieważ moja osobista sytuacja zaburzy mi zdolność do obiektywnego
    myślenia.

    --
    Zobacz, jak się pracuje w Google:
    http://pracownik.blogspot.com