PracaGrupypl.praca.dyskusjePraca dla osob bez wyksztalceniaRe: Praca dla osob bez wyksztalcenia
  • Data: 2005-02-25 16:21:26
    Temat: Re: Praca dla osob bez wyksztalcenia
    Od: "Immona" <c...@W...zpds.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Karol Lipnicki" <a...@m...int.pl> napisał w wiadomości
    news:cvmrm2$edn$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Pracy po podstawówce szukaj mniej więcej za Uralem, bo nawet do zamiatania
    > chodników trzeba trochę rozumu.
    >
    > Nie pozdrawiam
    > Nie żegnam

    Nie rozumiem tej agresji. Czy ktos, kto ma wyksztalcenie podstawowe,
    krzywdzi Cie jakos tym faktem? Czy jest Twoim konkurentem do cennych miejsc
    pracy, na ktore Ty masz kwalifikacje? Czy proszac o rady i pomysly zmuszal
    Ciebie do oddania mu czegos? Czlowiek z wyksztalceniem podstawowym nie jest
    dla Ciebie wart tego, zeby zachowywac wobec niego zasady kultury w
    pozdrawianiu i zegnaniu - wartosc i godnosc czlowieka jest dla Ciebie
    zalezna od ukonczonego poziomu edukacji? Jesli to miala byc liberalna na
    sposob UPR niechec do tych, ktorzy nie umieja zadbac o siebie i byc zaradni,
    to wybrales zly obiekt, bo nie miales podstaw stwierdzic, ze akurat w tym
    przypadku zaszedl przypadek "komus sie nie chcialo uczyc". Jest wiele
    okolicznosci niezaleznych od pracowitosci jednostki, zwlaszcza dziecka,
    ktorych "silna wola" nie zwyciezy, np. ciezka choroba i kilka lat lezenia po
    szpitalach, smierc rodzicow wymuszajaca bardzo wczesne rozpoczecie
    zarabiania na zycie itp.

    Twoj post, choc nie skierowany do mnie, bardzo przykro bylo mi czytac :(

    I.