PracaGrupypl.praca.dyskusjePraca ???? › Re: Praca ????
    From: "Thc Drinker" <w...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Praca ????
    Date: Mon, 27 May 2002 12:44:22 +0200
    Sender: w...@p...onet.pl@pa141.zgierz.sdi.tpnet.pl

    > Taki serwer pełni rolę wirtualnej meliny paserskiej. Dziadek na melinie
    > też tylko parzy gościom herbatę, a "oni tu panie coś przynoszą i
    > wynoszą, ja nic nie wiem". Uważam, że ceny tzw. legalnych nośników z
    > muzyką są chore i to rodzi chęć niepłacenia; nie zmienia to faktu, że
    > udostępniając narzędzie do darmowej wymiany jest się wspólnikiem, a
    > czerpiąc z tego korzyści jest się prawnie odpowiedzialnym.
    >
    > Dogbert

    Dobrze, dobrze - czyli reasumujac, jezeli porzycze od kumpla orginalna
    plytke i sobie przegam, to staje sie przestepca !?

    Jezeli wiec jest tak jak piszesz, czemu wiec w internecie dziala cala masa
    tego typu uslug, jak np audiogalaxy czy kazaa i sa one zupelnie legalne
    (dzialaja na zasadzie podobnej do DC) ?

    A co do "wirtualnej meliny paserskiej" to moge sie zgodzic ze serwery FTP,
    gdzie ludzie wgrywaja swoje pliki, wzamian za mozliwosc sciagania innych, sa
    nielegalne i administrator takiego serwera jest odpowiedzialny za to co sie
    na nim znajduje, natomiast na hube (w tym watku blednie nazywanym serwerem)
    DC nie sa przetrzymywane zadne dane, sluzy on jedynie do wymiany informacji
    miedzy podlaczonymi uzytkownikami !!!! - jezeli to uwazasz za nielegane, to
    powinnismy pojsc dalej i pozamykac wszystkie czaty, grupy dyskusyjne, kanaly
    IRC, serwery pocztowe. A idac dalej tokiem twojego rozumowania to za
    wszystkie przestepstwa odbywajace sie w internecie powinni byc
    odpowiedzialni dostawcy, bo przeciez daja narzedzie umozliwajace nielegalne
    wymiany oprogarmowania, wlamywania sie do innych komputerow itp....

    pzdrv
    thc_dRinker