PracaGrupypl.praca.dyskusjePraca ????Re: Praca ????
  • Data: 2002-05-26 19:09:40
    Temat: Re: Praca ????
    Od: No Name <v...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Limfo napisał:
    (...)

    > A slyszales o wspoludziale ? Ze nie bierze kasy za przeslane pliki a
    > np. za reklamy to tzw. uzyskanie nieuzasadnionych korzysci. Dodatkowo
    > raczej beda jego scigac bo jak sam stwierdziles przy p2p trudno
    > namierzyc "przestepcow" latwiej bedzie naszej Policji scignac tego
    > goscia. Czasami swiat jest bardziej skomplikowany niz sie to z pozoru
    > wydaje.

    Taki serwer pełni rolę wirtualnej meliny paserskiej. Dziadek na melinie
    też tylko parzy gościom herbatę, a "oni tu panie coś przynoszą i
    wynoszą, ja nic nie wiem". Uważam, że ceny tzw. legalnych nośników z
    muzyką są chore i to rodzi chęć niepłacenia; nie zmienia to faktu, że
    udostępniając narzędzie do darmowej wymiany jest się wspólnikiem, a
    czerpiąc z tego korzyści jest się prawnie odpowiedzialnym.

    Dogbert