PracaGrupypl.praca.dyskusjePoszukuję pracowników i ...Re: Poszukuję pracowników i ...
    From: Wojciech Bańcer <p...@p...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Poszukuję pracowników i ...
    Date: Tue, 25 Jan 2005 02:35:25 +0100

    Pawel Kender Maczewski napisał(a):

    > Jużem się kiedyś-tam oferował z poprawieniem skryptu moderatorskiego.

    Mnie to chyba wtedy jeszcze nie było na grupie. :)
    Ale szczerze, to wolałbym w tym wypadku, żeby onet poprawił to co
    zepsuł, niż żebym musiał dostosowywać ciągle skrypt do kaprysów
    pojedynczego serwisu. Choć jeżeli onet nie zareaguje na moje
    zgłoszenie, to pewnie sam dorobię odpowiednią funkcję...

    > Ale pozostało to bez echa. Jakby byla potrzeba, to moge na to zerknąć.

    Żeby problem był trywialny, to sam bym się za to wziął. :)
    Skrypt jest w perlu, więc dość łatwo to zmodyfikować.
    Ale to co prezentują sobą czasem ogłoszenia, to zakres kodowań
    ISO-1/ISO-13, poprzez encje HTML (&#kod;) i UTF-8, aż po najgorszy
    rodzaj, to znaczy zadeklarowane jedno, a zakodowane co innego
    zgodnie z zasadą "domyśl się człowieku w jakim piszę narzeczu".
    W tym ostatnim celuje szczególnie google. Dodajemy do tego
    jeszcze często stosowane kodowanie 7-bit, tzn. QP albo base64
    i się robi całkiem spory materiał do analizy...

    > Tylko poprosze potem o referencje ;D

    I 4 cyfrową wypłatę? ;)

    --
    Wojciech 'Proteus' Bańcer