PracaGrupypl.praca.dyskusjePorozumienie stron po wypowiedzeniu umowyRe: Porozumienie stron po wypowiedzeniu umowy
  • Data: 2005-08-10 16:43:56
    Temat: Re: Porozumienie stron po wypowiedzeniu umowy
    Od: Vi <v...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Zbyszek Tuźnik napisał(a):
    > Jeśli pytasz o to, czy po wypowiedzeniu umowy o pracę możesz starać się
    > o np. skrócenia okresu wypowiedzenia to owszem, próbować możesz zawsze -
    > ale czy ci się uda zależeć to będzie od pracodawcy.
    > [...]

    Chodzilo mi o to drugie rozwiazanie, czyli jak zloze do kadr
    *wypowiedzenie umowy o prace* i oni mi przybija pieczatkie "wplynelo
    dnia... podpis", to czy bede wogole mogl pozniej rozmawiac z pracodawca
    (kiedy juz bedzie osiagalny) o *rozwiazaniu umowy na mocy porozumienia
    stron*. Czy jak juz zloze i kadry mi przybija pieczatke, ze wplynelo, to
    juz ostatecznie - czyli nie bede mogl tego juz zmienic.

    Sytuacje mam taka, ze prace musze zaczac 1.09 czyli wypowiedzenie zlozyc
    do tego piatku 12.08 (w umowie na czas okreslony mam 2 tygodniowy okres
    wypowiedzenia - umowa rozwiaze sie w sobote 27.08). Jezeli chcialbym
    wczesniej skonczyc prace np. 24.08 - po to *porozumienie stron*, to
    musze z kims rozmawiac.

    Z twojej odpowiedzi rozumiem, ze moge to zrobic, czyli jak zloze
    *wypowiedzenie*, to pozniej i tak moge to zamienic na *rozwiazanie za
    porozumieniem stron* jezeli oczywiscie obie strony sie zgodza.

    Aha, czy trzeba cos dodatkowo pisac w takiej sytuacji, czy automatycznie
    *porozumienie stron* zastepuje *wypowiedzenie o prace* ?

    Dziekuje za odpowiedz