PracaGrupypl.praca.dyskusjePomysł na zarabianie › Re: Pomysł na zarabianie
    From: "Obywatel :-)" <o...@N...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Pomysł na zarabianie
    Date: Wed, 12 Feb 2003 17:01:33 +0000 (UTC)

    k...@p...onet.pl napisał(a):

    > TY PROPONUJESZ JAK SAM PISZESZ 49 złotych a na stronce jest jak wół
    napisane że

    > 99 zł. Czyli co? chcesz kogoś oszukac na wstępie?

    Oczywiście że 49,0 zł. Coś insynuujesz?

    poza tym nie wóże przyszłości tego interesu bo te gratisowe e booki są
    beznadziejne.

    Czytałeś te e-book'i? Z treści twojej dalszej wypowiedzi wynika jasno - że
    NIE (bo wtedy wiedziałbyś np. o licencji). To po co ... się odzywasz?

    Acha i czemu szukasz ludzi do tego biznesu - sam sobie rynek zmniejszasz i
    sprowadzasz konkurencje - jesli ktos zajmie sie tym co Ty po nizszej cenie to
    zasadniczo od niego beda
    > ludzie kupowac ten sam towar po nizszej cenie a Ty starcisz...

    A to już mój problem, nie?

    zanm stronke, na ktorej sa ebooki sapkowskiego i innych gratis,

    to zgłoś ją do prokuratury. Nie wolno okradać autorów.

    Poza tym teoretycznie nie masz racji co do prawa rozpowszechniania - to nie
    dziala wten sposob. Czy jesli mam wypozyczalnie video i kupuje kasete z
    [prawem do wypozyczania to nie moge jej kopiowac w 10 kopiach i wypozyczac.
    Tak samo programy - musisz wykupic licencje,

    Te ebook'i są z licencją. Dlaczego zabierasz głos, jeżeli nie wiesz o czym
    piszesz?

    poza tym ceny masz absurdalne!

    No, bo z licencją ;-)

    widac chcesz sie za bardzo oblowic -
    > 49 lub 99 ( bo w koncu nie iwem ile tak naprawde bierzesz)

    49,0 zł (słownie: czterdzieści dziewięć złotych)

    49,0 zł to naprawde zysk spory -

    Może dla ucznia liceum - tak. Dla mnie to raczej baaardzo niska cena...

    podatku z tego nie płacisz bo to nie jest do końca legalne...

    Uważaj - w realu za takie pomówienia ktoś mógłby podać Cię do sądu, albo
    przynajmniej zdrowo obić...
    Na marginesie: ile masz lat?

    Pozdrawiam
    Piotr Słotwiński
    http;//www.obywatel.com

    p.s. chciałem zachęcić Państwa do przedstawienia swoich pomysłów na
    zarabianie. Już zostałem obrzucony błotem. Czy Wy macie jakieś pomysły, czy
    tylko potraficie krytykować? Jeżeli to drugie, to zakończmy ten wątek... -
    jeżeli jednak nie - to zapraszam do dyskusji.