PracaGrupypl.praca.dyskusjePomysł na zarabianie › Re: Pomysł na zarabianie
    From: "Tobi" <l...@p...fm>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Pomysł na zarabianie
    Date: Wed, 12 Feb 2003 13:08:58 +0100

    news:4650.00000ae4.3e4a285e@newsgate.onet.pl...
    > TY PROPONUJESZ JAK SAM PISZESZ 49 złotych a na stronce jest jak wół
    napisane że
    > 99 zł. Czyli co? chcesz kogoś oszukac na wstępie?

    99,00? ciekawe, u mnie jest napisane jednak ze 49,00 zlotych

    poza tym ja zanm stronke, na ktorej sa ebooki
    > sapkowskiego i innych gratis, wiec po co placic Tobie albo 49 albo 99 zl?

    slicznie! ja znam stronki gdzie sa darmowe wersje programow i nowosci
    kinowych!

    > ten sposob. Czy jesli mam wypozyczalnie video i kupuje kasete z [prawem do
    > wypozyczania to nie moge jej kopiowac w 10 kopiach i wypozyczac. Tak samo
    > programy - musisz wykupic licencje, ktora kosztuje baaaardzo duzo (chyba
    ze
    > jest to program freewerowy - który notabene tez nie jest na sprzedaz
    > ewentualnie demo). A przepisanie ksiazki samemu tez nie daje Ci prawa do
    > rozporzadzania tym tekstem. To jest nadal własnosc wydawnictwa i
    sprzedajac je
    > lamiesz prawo. to tak jakbym przegral sobie plyte audio i sprzedawał -
> [...]

    co to za porownanie? jak widac nie skumales nic a nic z oferty i propozycji
    autora postu, jednak jak widac szkoda czasu na tlumaczenie ci tego

    widzisz wiec ze to nie jest tak jak
    > piszesz. poza tym ceny masz absurdalne!

    49,00 za kilka E-bookow? Absurdalna? Jesli ktos sie interesuje tematem, to
    za podobne ksiazki w ksiegarni zaplacilby kilka razy wiecej.

    widac chcesz sie za bardzo oblowic -

    no tak, fakt ze lepiej by bylo gdyby wszystko bylo za darmo - wiesz,
    instytucje charytatywne itd...

    > 49 lub 99 ( bo w koncu nie iwem ile tak naprawde bierzesz) to naprawde
    zysk
    > spory - plyta cd rom 1 zł. koszty pradu, zuzucia nagrywarki i wysyłki to w
    > zawyzonej cienie 8 zlotych czyli jakbu bnie patrzec 40 lub 90 zł masz do
    wasnej
    > kieszeni podatku z tego nie płacisz bo to nie jest do końca legalne...

    skad wiesz jak sie autor rozlicza i czy sie rozlicza z tego co sprzeda?
    pochopne wnioski...

    Na koniec moja opinia - autor napisal cos o swoim pomysle, przy okazji
    rozreklamowal swoj biznes i www. co w tym zlego? na co dzien jest tyle spamu
    na grupach i to naprawde bezczelnego, ze ten post jest wg mnie calkiem TG.
    Czlowiek cos sam probuje robic, sprzedawac, zarabiac i chwala mu za to!
    Jednak czesc tej grupy jak widac uparcie chcialaby znalezc sie jedynie w
    swoim towarzystwie wzajemnej adoracji, zakompleksionych ludzi bezskutecznie
    i biernie szukajacych pracy...

    szkoda

    Tobi