PracaGrupypl.praca.dyskusjePomyłka w wypłaceniu pensji.Re: Pomyłka w wypłaceniu pensji.
  • Data: 2005-05-19 12:51:54
    Temat: Re: Pomyłka w wypłaceniu pensji.
    Od: "pit" <p...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Moim zdaniem, nie niech się wypchaja... i wcale nie musze tego podpisywać i
    > zwracac tych pieniędzy, to jest ich błąd.
    [...]

    Brawo, mozesz byc z siebie dumny! Pokazesz im kto tu jest gora, no nie?!
    Gdybys pracowal dla mnie bylaby to ostatnia pensja jaka bys ode mnie
    dostal. Zreszta mam nadzieje ze ta firma wlasnie cie zwolni, a wtedy za te
    'zarobione' 150 zl kupisz sobie bilety autobusowe, zeby moc do posredniaka
    dojezdzac.

    pit