PracaGrupypl.praca.dyskusjePomyłka w wypłaceniu pensji.Re: Pomyłka w wypłaceniu pensji.
  • Data: 2005-05-19 13:07:55
    Temat: Re: Pomyłka w wypłaceniu pensji.
    Od: "mhl999 " <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    lestat <l...@w...pl> napisał(a):

    > Dziś dstałem list, ze pomyłkowo wypłacono mi większa pensję, bodajże
    > o 150 zł. [...] Wszyscy mieli różne kwoty, gdyż były to
    > pieniądze z nadgodzin. Zostały one dwa razy naliczone, w grudniu
    > (prawidłowo) i w marcu, ponownie wyplacono nam nadgodziny grudniowe.
    to masz czarno na bialym, ze moga ci udokumentowac z tytulu czego powstala
    nadwyzka na twoim koncie.

    > Prosza o podpisanie pisma, w którym oswiadczam, ze mogą odjąć w dwóch
    > ratach tą nadwyżkę. Czy muszę to podpisywać?
    nie musisz ale powinienes moim zdaniem.
    choc jak tak bardzo ci zalezy na tej kasie to wyraz zgode na potracenie
    ci w 12.ratach ;)

    > Jesli nie podpisze, to jakie są tego konsekwencje?
    w ostatecznosci wylecisz z roboty, haka mozna zawsze znalezc.
    ja ostatnio wywalilem praktykantke z praktyki za 2. minutowe spoznienie,
    bo ciagle miala problemy z punktualnoscia to postanowilem jej ulzyc:)

    > Jak to wygląda w świetle prawa?
    pojecia nie mam - nie moja dzialka, ale jak napisalem powyzej
    udokumentowane to masz. takze w sadzie takze to beda mogli uzasadnic na
    wypadek gdybys nie dal zgody na pismie.

    > Czy mogą wejść jakos na moje zarobki?
    jesli masz premie uznaniowa to szybko ci ja wyzeruja aby sobie odbic twoja
    upierdliwosc:)

    > Dodam tylko, ze rozliczenie zarobków dokonuje firma wynajęta przez
    > moja firmę. Nie wiem czy to ma jakies znaczenie.
    dla ciebie nie ma zadnego znaczenia.

    > Moim zdaniem, nie niech się wypchaja... i wcale nie musze tego podpisywać
    > i zwracac tych pieniędzy, to jest ich błąd.
    moim zdaniem gdyby ten blad wynikal z tego, ze ktos wypisujac przelewy
    po prostu sie pomylil to mialbys racje. moga sie wypchac. choc swiadczy
    to tylko wowczas o tobie.

    > Zawsze mnie rozlicza sie za błędy i ja musze płacić!
    gdyby pracodawca mial gest i chcial podniesc morale w firmie to mogly te
    pomylke uznac wam za dodatkowa premie, ale na jego miejscu tez bym sie
    zastanawial ;)