PracaGrupypl.praca.dyskusjePolski programista w UK › Re: Polski programista w UK
  • Data: 2007-02-26 14:46:09
    Temat: Re: Polski programista w UK
    Od: Abom <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Kurciok napisał(a):

    > - wynagrodzenie dla początkującego programisty w UK porównujesz z
    > wynagodzeniem dla doświadczonego w Warszawie
    Ale czy w UK moge odrazu liczyc na takie zarobki takiej samej wysokosci
    jak miejscowi o takiej samej wiedzy i doswiadczeniu jak ja ale lepszej
    znajomosci jezyka ang ?
    > - to że ktoś zakłada działalność gospodarczą i zarabia więcej na ręke nie
    > bierze się z niczego (praktycznie nie będzie miał wtedy emerytury) także
    > musi sobie odkładać minimum 2000 zł miesięcznie.
    2000? ja odkladam 350zl/miesiac - jak dozyje do 65roku, bede bogaczem :)
    > - przy własnej działalności gospodarczej nie można pracować w siedzibie
    > firmy która cię zatrudnia
    Prawie wszyscy programisci, graficy itp, ktorych znam tak robia, w Wawie.