PracaGrupypl.praca.dyskusjePolski budzet placi Koreanczykom ok. 114 tys za 1. miesce pracy - czy to ma sens? › Re: Polski budzet placi Koreanczykom ok. 114 tys za 1. miesce pracy - czy to ma sens?
  • Data: 2006-07-19 11:06:10
    Temat: Re: Polski budzet placi Koreanczykom ok. 114 tys za 1. miesce pracy - czy to ma sens?
    Od: "Andrzej Misiak" <a...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Uzytkownik "the_foe" <t...@W...pl>
    > przynasza 3,2 mld zl, dostaja 0,8 mld. Podaj mi przyklad inwestycji w
    > ktorej masz gwarantowana 25% pomoc.
    Wydaje mi sie, ze zle na to patrzysz. Sytuacja wyglada tak, ze panstwo daje
    cos czego by bez inwestycji nie mialo.
    Grunt, którego nie byloby w stanie sprzedac za rozsadne pieniadze.
    Podatki, których by i tak nie bylo

    A o korzysciach juz pisali poprzednicy

    Oczywiscie zasadne by bylo stworzenie podobnych mozliwosci dofinansowania
    dla mikrofirm, tyle, ze przy tak drobnej skali inwestycji jednostkowej
    kontrola wykorzystania srodków kosztowala by pewnie wiecej niz przydzielone
    srodki, ale mozna zrobic lobbing w tej sprawie, moze zasilenie funduszy seed
    i startup.

    Pozdrawiam

    Andrzej Misiak