PracaGrupypl.praca.dyskusjePolako w ItaliiRe: Polako w Italii
  • Data: 2002-12-05 07:32:41
    Temat: Re: Polako w Italii
    Od: Ireneusz Pełech <i...@c...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pejter wrote:
    > Witam,
    > Wczoraj w nocy w Superwizjerze TVN pokazywali jak to Polak Polakowi na
    > obczyznie potrafi zycie umilic. Naprawde reportaz przedstawia typowego
    > Polaka - Cwaniaka, który nikomu oprócz siebie dobrze nie życzy. Takim
    > ludziom powinno się obcinać ręce, może wtedy nie byłoby takiego
    > skurwysyństwa.
    > Najbardziej mnie śmieszy iż większość takich cwaniaków siedzi w pierwszym
    > rzędzie w kościółku na niedzielnej Mszy.

    A to jest fakt. Na obczyznie jest malo polakow, ktorzy pomaga drugiemu
    polakowi. W USA, to lepiej isc do pracy do ruska niz do polaka, bo polak
    bo ciebie na pewno oszuka (znam kilka takich przykladow).
    Dziwne, ze inne nace za granica swojego kraju tak sie trzymaja, a polacy
    nie :(

    --
    Pozdrowka
    Monsoft

    ->Atari Internet Magazyn <-
    http://www.atari.cuprum.com.pl

    Każdy jest tylko taki, jaki jest i inny nie będzie - chyba że jest
    politykiem.