PracaGrupypl.praca.dyskusjePol etetu czy umowa o dzielo?Re: Pol etetu czy umowa o dzielo?
  • From: "fotech" <u...@f...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Pol etetu czy umowa o dzielo?
    Date: Mon, 25 Mar 2002 10:26:23 +0100

    > To by byla moja pierwsza powazna praca po studiach i wreszcie w mojej
    > specjalizacji, jednak nadal nie wiem co robic. Potrzebuje dwa lata stazu
    aby
    > moc przystapic do egzaminu na uprawnienia. Praca na 1/2 etatu wydluza mi
    ten
    > okres do 4 lat, choc z drugiej strony nie jestem przekonany czy umowa o
    > dzielo wogole umozliwia uznanie tego stazu pracy. Oj zmienily sie czasy,
    > wiele ludzi nadal jest mocno przywiazanych do umow stalych a wg mnie
    nalezy
> [...]

    Bez zastanawiania wez umowe o prace - nawet na 1.10 etatu :)
    Co by sie ne idzialo - to dla Ciebie korzystniejsze. Zapewne firma Ci
    zaproponuje w umowie na pol etatu polowe najnizszej minimalnej stawki - a
    reszte do łapki od razu - bo tylko wtedy ma szanse cos na ZUSie
    przyoszczedzic.
    jesli to pierwsza praca - to oczywiscie warto, natomiast ja osobiscie
    nieakceptuje Pracodawców - oszustów , a jedynym srodkiem, zeby ich wytepic -
    to po prostu u nich nie pracowac.
    Niestety - jak piszesz, sytuacja na rynku zmusza nas do akceptowania
    złodziei i oszustów jako pracodawcow.

    Wojtek