PracaGrupypl.praca.dyskusjePokolenie 1200 brutto › Re: Pokolenie 1200 brutto
  • Data: 2005-09-29 18:59:49
    Temat: Re: Pokolenie 1200 brutto
    Od: "Tomek" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Weż i spisuj te swoje przemyslenia. Moze kiedyś wydasz za własne pieniądze i
    ktoś bedzie chciał taki bajer kupić. 25 lat temu zyłem w kraju zniewolonym.
    Najpierw jeżdziłem na handel do Jugosławi. Wyjazd trwał z tydzień. Jak wracałem
    to byłem od 300 do tysiąca dolców bogatszy. Kwota zależała ile akurat tam
    przebalowałem. Potem miałem warsztat samochodowy. Przeciętną pensję trafiałem w
    dwa dni. Potem pojechałem do Norwegii pracować jako mechanik samochodowy. W
    wolnych chwilach karmiłem fiordy z ręki. Po pół roku pracy jak wróciłem to dwa
    lata nic nie robiłem. To znaczy robiłem. Bawiłem sie swietnie. Potem w
    komunistycznym reżimie po raz wtóry zostałem rzemieślnikiem. Wtedy każda
    działalność oznaczała nieuchronny sukces. To byt kształtuje świadomość a nie
    demokracja z pustymi kieszeniami. Co uważasz za wolność. To ze mozna powiedzieć
    co się chce. To idz i powiedz że prezydent ma krzywo pod czaszką. Zaraz Cie
    wyprostują z wolnością słowa. Nawet jak będziesz w stanie udowodnić że masz
    rację to jej mieć nie bedziesz. Naprawdę wolny to jest teraz talib zbierający
    puszki po piwie. Może przechodzic przy czerwonym świetle, kąpać się w miejscach
    niestrzeżonych i jeść wszustkie grzyby jakie znajdzie w lesie. Prawo do
    posiadania jest tylko dlatego zeby mozna było Ci zabrać to co posiadasz jak
    będziesz bee. Kiedyś niegrzecznym ucinali głowy. Teraz zabierają samochód albo
    telewizor. Tomek