PracaGrupypl.praca.dyskusjePodwyżkaRe: Podwyżka
  • Data: 2002-02-20 08:52:42
    Temat: Re: Podwyżka
    Od: "winetu" <P...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > spokojny nie znaczy szara mysz, nieciekawy, spokojny może być też
    przebojowy
    > i samodzielny

    jestem z branzy IT i moze mam spaczone spojrzenie, ale moje doswiadczenia sa
    takie:
    - sa dobrzy fachowcy: znaja swoja wartosc, spokojni, zrownowazeni, troche z
    dystansem
    - sa "sciemniacze": niezbyt dobrzy, ale probuja nadrabiac socjotechnika i
    cwaniactwem
    - sa handlowcy "maloznajacy sie": probuja nadrabiac "sciemnianiem",
    sztuczkami, przebojowoscia,
    - sa handlowcy fachowi: dosc spokojni, ale nie niesmiali, pewni siebie,
    konsekwentni...
    no i oczywiscie wiele bardzo roznych typow (mieszanek). powyzej podalem
    takie typowe (czyste) przypadki

    chcialem dac do zrozumienia, ze w zawodach tzw. specjalistycznych od
    przebojowosci wazniejsza jest chyba wiedza fachowa, doswiadczenie,
    pracowitosc, konsekwencja...

    w zawodach handlowo-menadzerskich osobowosc (a zatem i przebojowosc) jest
    duzo wazniejsza

    M.