PracaGrupypl.praca.dyskusje › Podwyżka

  • 1. Data: 2002-02-19 19:37:10
    Temat: Podwyżka
    Od: "Mariusz Maksymilian" <v...@k...net.pl>

    On Sun, 17 Feb 2002 13:23:10 +0100, "Sebol" <l...@s...pl> wrote:

    >mozna blizej?

    Format DOC ma takie dzikie wymagania, że część pliku powinna być
    wypełniona czymkolwiek. Word bierze kawałek pamięci, w której mogą
    znajdować się ważne elementy (np. hasła). Zapisz sobie ten sam plik do
    DOCa i do RTFa. RTF zajmie duuuużo mniej, bo jest tekstowy, a DOC
    będzie zawierał masę śmieci

    ???

    --
    Tristan hrabia Alder
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)

  • 2. Data: 2002-02-20 08:52:42
    Temat: Re: Podwyżka
    Od: "winetu" <P...@p...onet.pl>

    > spokojny nie znaczy szara mysz, nieciekawy, spokojny może być też
    przebojowy
    > i samodzielny

    jestem z branzy IT i moze mam spaczone spojrzenie, ale moje doswiadczenia sa
    takie:
    - sa dobrzy fachowcy: znaja swoja wartosc, spokojni, zrownowazeni, troche z
    dystansem
    - sa "sciemniacze": niezbyt dobrzy, ale probuja nadrabiac socjotechnika i
    cwaniactwem
    - sa handlowcy "maloznajacy sie": probuja nadrabiac "sciemnianiem",
    sztuczkami, przebojowoscia,
    - sa handlowcy fachowi: dosc spokojni, ale nie niesmiali, pewni siebie,
    konsekwentni...
    no i oczywiscie wiele bardzo roznych typow (mieszanek). powyzej podalem
    takie typowe (czyste) przypadki

    chcialem dac do zrozumienia, ze w zawodach tzw. specjalistycznych od
    przebojowosci wazniejsza jest chyba wiedza fachowa, doswiadczenie,
    pracowitosc, konsekwencja...

    w zawodach handlowo-menadzerskich osobowosc (a zatem i przebojowosc) jest
    duzo wazniejsza

    M.