eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.dyskusjePodanie do pracodawcy o podwyżkeRe: Podanie do pracodawcy o podwyżke
  • Data: 2006-01-22 20:21:12
    Temat: Re: Podanie do pracodawcy o podwyżke
    Od: Asmodeusz <c...@a...prv.naspam.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik Maciej napisał:
    >
    > Z góry dziekuję za wszystkie (sensowne) odpowiedzi Maciej S
    >

    Przeciez nie ma na to zadnych odgornych standardow :) W kazdej firmie
    jest inaczej, zaleznie od organizacji pracy. W mojej bylej firmie
    wniosek o podwyzke skladal przelozony, a informacje o podwyzszeniu
    kwalifikacji skladalo sie do kadr w postaci ksera swiadectwa,
    uprawnienia itp. o wpiecia do akt.
    Ale skoro chcesz konkretne przyklady to prosze. U mnie to sie robilo tak.
    1. Spacer do kadrowej z kserem swiadectwa.
    - Czesc, obronilem sie na mgr, wepnij mi odpis do akt.
    2. Spacer do kierownika.
    - Dzien dobry szefie, chialbym sie pochwalic ze wlasnie dostalem dyplom
    i od teraz mam mgr. Napisze mi szef wniosek o podwyzke?
    3. Spacer do szefa o szczebel wyzej.
    - Dzien Dobry, skladal moze moj szef wniosek o awans i podwyzke? Nie? To
    ide mu przypomne.

    Ps. Sprawdz sobei w regulaminie pracy to bedziesz wiedzial co i komu pisac.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1