PracaGrupypl.praca.dyskusjePo co na górze CV pisać "Curriculum vitae"? › Re: Po co na górze CV pisać "Curriculum vitae"?
  • Data: 2006-07-27 21:34:01
    Temat: Re: Po co na górze CV pisać "Curriculum vitae"?
    Od: "beno" <r...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > > Po co?
    >
    > Ze względów estetycznych.

    Ze względów estetycznych to lepiej, moim zdaniem, umieścic jakiś ładny element
    graficzny/kreskę/ładnie skomponowany nagłówek, którym zademonstrujesz, że
    potrafisz przygotowywać profesjonalne dokumenty na komputerze. Walnąć "C U R R I
    C U L U M V I T A E" Times New Roman 12pt. potrafi każdy bęcwał i z mojego
    punktu widzenia nie wnosi to wiele estetyki.

    > rzeczy
    >
    > Sam wiesz, jak wyglądają okładki książek, na których jest milion informacji
    > i tysiąc reklam.

    Nie rozumiem o co chodzi....? Nie chodzi mi o umieszczanie reklamy na górze CV
    ani o "naćkanie" informacjami - tylko wykorzystanie małej ilości dostępnej
    przestrzeni w efektywny sposób.