PracaGrupypl.praca.dyskusjePo co na górze CV pisać "Curriculum vitae"? › Re: Po co na górze CV pisać "Curriculum vitae"?
  • Data: 2006-07-27 22:55:38
    Temat: Re: Po co na górze CV pisać "Curriculum vitae"?
    Od: Kaizen <x...@c...sz> szukaj wiadomości tego autora

    Pięknego dnia 27 Jul 2006 23:29:42 +0200, "beno"
    <r...@v...pl> zakodował:

    >Dziękuję za odpowiedź pytaniem na pytanie. Różnica jest jednak zasadnicza - w CV
    >liczy się oszczędność miejsca (o czym pamięta niewiele osób),

    Naprawdę? Ja byłem przekonany, że rzeczowość i konkrety. Miejscem się
    o tyle przejmowałem, żeby ładnie wypełniało niegdyś stronę, obecnie
    dwie.

    > umiejętność jasnej
    >komunikacji i zrobienia dobrego wrażenia. Po co zatem największą czcionką
    >podawać informację, która jest zupełnie zbędna? Jaka jest w tym logika?

    Żeby jasno zakomunikować, że to Curriculum Vitae, a nie pamiętnik.

    >mini-książeczka. Tymczasem w CV nie ma okładki i zawartość jest od razu widoczna
    > - stąd nie ma potrzeby umieszczania napisu "curriculum vitae".

    A po co w liście motywacyjnym wysyłanym e-mailem pisze się miejscowść
    i datę?
    Czemu w ogóle CV pisze się tak, a nie inaczej?

    Bo taki jest kanon. Chcesz się wyróżnić - nie pisz.
    Ze zmianą kanonu będziesz miał ciężej.
    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775 e-mail Rot13 coded