PracaGrupypl.praca.dyskusjePlanowane osłabienie związków zawodowychRe: Planowane osłabienie związków zawodowych
  • Data: 2008-07-24 06:58:14
    Temat: Re: Planowane osłabienie związków zawodowych
    Od: "PioPio" <e...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie widzę postu z dzisiaj rano.

    A bo mi gazeta go zeżarła a nie chce mi się ponownie tego samego pisać. Już
    tak się spieszyłem wczoraj, że nawet zdania nie dokończyłem.

    > Istnieje oczywiście możliwość, że funkcjonuje więcej niż jeden, a także
    > międzyzakładowa organizacja czy federacja, ale to bez znaczenia.
    > Pisz jak chcesz, wielu zresztą popełnia ten sam błąd, nie ma o co kruszyć
    > kopii.

    Nieporozumienie bierze się pewnie z tego, Związek Zawodowy często jest
    określany Związkami Zawodowymi. Nie będę się spierał bo nawet się nie
    zastanawiałem jak powinno byc poprawnie i gramatycznie ale większość Związków
    używa w nazwie liczby mnogiej. Nie wiem czemu.

    > Taka sobie publicystyka federalna. I te macki to nie tylko w ZZ.
    > A w ogóle to co - wiedzą i nie zlikwidują?

    Jotte, dyskutowanie z Tobą przypomina czasami rozmowę z naszym byłym ministrem
    Zero. "Jeśli fakty zaprzeczają moim teoriom to tym gorzej dla faktów". Podaję
    jako źródło informacje z FBI, która nie ma zwyczaju niesprawdzonych pogłosek
    publikowac i pod nimi się podpisywać. Poza tym odbyło się setki jesli nie
    tysiące rozpraw sądowych na podstawie których uznano to co tam jest napisane
    za prawdę. Jeśli to jest dla Ciebie publicystyka to martwię się co mógłbys
    uznac za fakt.
    Wczytaj się choćby w ten artykuł, to powinieneś zrozumiec dlaczego twierdzę,
    że mafia wykorzystywała ZZ do swoich celów i robi to do dzisiaj zreszta dość
    skutecznie.
    Poza tym pamiętaj o tym, że ZZ urodziły się w kraju gdzie nie istnieje cos
    takiego jak Kodeks Pracy i mają tam troszkę inne cele i zadania niż w
    gospodarkach zbliżonych do naszej o systemie prawnym podobnym do naszego.
    Słyszałeś o tym, żeby w Polsce ZZ prowadziły fundusze emerytalne dla swoich
    członków? To jest jedna z dużych różnic jakimi chrakteryzują się nasze i
    amerykańsko-anglosaskie Związki. Ja po prostu twierdzę, że sama idea Związków
    jest słuszna ale idea a jej wykonanie w Polsce czy ogólnie w Europie już dawno
    rozjechało się dość daleko od siebie.

    pozdrawiam gorąco ale już chyba nie będę męczył Cię swoimi poglądami.

    PioPio