PracaGrupypl.praca.dyskusjePlanowane osłabienie związków zawodowych › Re: Planowane osłabienie związków zawodowych
  • Data: 2008-07-23 16:01:46
    Temat: Re: Planowane osłabienie związków zawodowych
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:g67gkr$qit$1@inews.gazeta.pl PioPio
    <e...@N...gazeta.pl> pisze:

    > Dzisiaj rano odpisałem na Twój post uzewnętrzniając się chyba z pół
    > godziny
    Nie widzę postu z dzisiaj rano.

    > a ponieważ nie mam czasu to poczęstuję Cię tylko linkami do
    > przemyśleń: Związki w liczbie mnogiej jak najbardziej.
    > Pierwszy z brzegu zakład, który znalazłem:
    > http://www.kwbbelchatow.bot.pl/index.php?dzid=181
    Strzelasz sobie w stopę.
    No to ja zacytuję ciebie, choć to już bicie piany:
    <cit>
    Każdy zakłada w którym
    pracuje ileś tam osób (chyba 50) i są związki zawodowe ma obowiązek do
    utworzenia stanowiska pracy dla przewodniczącego zwiazków zawodowych.
    </cit>
    Jak przewodniczącego to jednego _związku_ _zawodowego_ , a nie związków
    zawodowych.
    Poza tym wystarczy, że w zakładzie działa jeden związek zawodowy i już ma on
    ustawowe uprawnienia.
    Istnieje oczywiście możliwość, że funkcjonuje więcej niż jeden, a także
    międzyzakładowa organizacja czy federacja, ale to bez znaczenia.
    Pisz jak chcesz, wielu zresztą popełnia ten sam błąd, nie ma o co kruszyć
    kopii.

    > Poczytaj np. tutaj: http://www.fbi.gov/hq/cid/orgcrime/lcnindex.htm
    > Według FBI (nie według mnie) mafia do dzisiaj ma swoje macki w związkach
    > zawodowych. Ciekawe co??
    Taka sobie publicystyka federalna. I te macki to nie tylko w ZZ.
    A w ogóle to co - wiedzą i nie zlikwidują?

    --
    Jotte