PracaGrupypl.praca.dyskusjePlaga matołów › Re: Plaga matołów
  • Data: 2005-09-09 11:38:12
    Temat: Re: Plaga matołów
    Od: Kira <c...@-...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Re to: stkrotka [9 Sep 2005 13:01:48 +0200]:

    > TAk jesteś egoistką

    No przeciez juz ustalilysmy ze jestem, ja sie wcale nie
    wypieram...

    > bo : ORTOGRAFIA to jest NAWYK

    No jest, jak najbardziej. Tak jak zalatwianie sie w toalecie
    a nie pod krzakiem, tudziez jedzenie sztuccami a nie lapami.

    > często nielogiczny,

    No, logiczniejsze byloby jesc lapami: mniej zmywania, wieksza
    wygoda, latwiej zlapac i w ogole. Robimy ustawe?

    > który ludzie ciężko myslący i ociężali umysłowo,
    > narzucają bezmyślnie następnym, pokoleniom.

    Wymienione przez siebie cechy bardzo ladnie sama prezentujesz,
    nie mogac za chiny ludowe pojac, ze ortografia polska ma bardzo
    konkretny sens i jest uzyteczna.

    > Niech twoje dziecko zdaje maturę wg zasady : 1 błąd i wynocha
    > Będziesz mieć pewność, że nie wychowałaś kretynka.

    To Ty tu prawo chcesz zmieniac, wiec jak Ci starczy czasu to sie
    czestuj takze zasadami matur ;) Mi tam obecne nie przeszkadzaja.
    Ortografia tez mi nie przeszkadza bo w przeciwienstwie do Ciebie
    -- ja ja znam.

    > A na poważnie: jeste sbez serca.

    Moj kardiolog twierdzi ze mam, ale jak chcesz to mozesz sobie
    z nim o tym podyskutowac.

    > Dlaczego go nie uczysz pisać po staropolsku?

    Zapewniam, ze staropolski tez bedzie rozumiec. Bardzo piekny
    jezyk swoja droga, zaluj ze nie potrafisz docenic.

    > Zaakceptowałaś poprzednie reformy ortografii?
    > Jakim cudem?

    Pojawila sie kometa i trzech facetow w koronach... A nie, sorki,
    to nie ta bajka jest...

    > Nie znam tych słów.

    Skretyniaj spoleczenstwo to nastepne pokolenia beda znaly glownie
    takie wlasnie, tfu, "slowa".

    Kira