PracaGrupypl.praca.dyskusjePlaga matołów › Re: Plaga matołów
  • Data: 2005-09-09 11:33:40
    Temat: Re: Plaga matołów
    Od: "@nn" <ann@post> szukaj wiadomości tego autora

    *~* Chcesz zagrać? Szukaj na Kurniku: jainaproudmoore *~*
    Użytkownik "stokrotka" <o...@a...pl> napisał w
    wiadomości news:2e9e.000000fb.43216ea9@newsgate.onet.pl...
    > Nie, nie rozumiem, przemyślałam to, i wiem:
    > zlikwidować "rz" , pozostawić "ż".

    A ja się nie zgadzam, mi się bardziej "rz" podoba. Zlikwidować "ż" -
    zostawić "rz" :>
    Ania
    --
    ~*~*~* Moje dziecki: http://tinyurl.com/bdgxw *~*~*~