PracaGrupypl.praca.dyskusjePlaga matołów › Re: Plaga matołów
  • Data: 2005-09-09 06:42:15
    Temat: Re: Plaga matołów
    Od: Paweł 'Styx' Chuchmała <s...@h...t15.ds.pwr.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W artykule <dfr9r8$3c6$1@atlantis.news.tpi.pl>
    Jackare napisał(a):

    > Nie jest to tematem watku, ale odpowiem :-)

    Ja również.

    > Chocby w kregach Polakow czytajacych grupy z zagaranicy

    No, jeśli to służbowy komputer to się zgodzę.

    > oraz "krajowych"
    > uzywajacych czytnikow linuxowych. Mam spore grono takich znajomych i jest to
    > klon w ich strone, aby nie wyslwietlaly im sie kratki i inne bzdury. Tyle.

    No a tu to już ciężko. Bo w zasadzie ciężko znaleźć jakiś linuksowy
    czytnik, który by nie obsługiwał iso, a także kupy innych kodowań.

    > Poza tym za innych grupach na ktore pisuje czesciej niz na ppd, pisanie bez
    > polskich znakow nadal nalezy do kanonow dobrego zachowania i przestrzegania
    > netykiety.

    Dziwne, bo u mnie całkiem przeciwnie. Tzn do kanonów dobrego zachowania
    należy sobie umieć skonfigurowac czytnik i pisać po polsku.
    No i ciekawi mnie w której netykiecie jest zabronione pisanie z ogonkami.
    ;)

    Pozdr,

    --
    Paweł 'Styx' Chuchmała