PracaGrupypl.praca.dyskusjePlaca › Re: Placa
  • Data: 2004-02-18 09:54:22
    Temat: Re: Placa
    Od: Marcin Strzyzewski <m...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    miras wrote:

    > poza tym co to za przyjemnosc wracac do pustego mieszkania, nie ma nawet
    > z kim piwka wypic.

    plusy ? nie truje ci nikt dupy kiedy chcesz sie uczyc/programowac ( jako
    informatyk mowil ) - jakos nie wyobrazam sobie nauki gdy za sciana jest
    impreza, a przy 4rech osobach prawdopodobienstwo ze z jednego 'pwika'
    robi sie regularna balanga jest duze...

    smiecisz, brudzisz kiedys chcesz, nikt nie truje ze nie zmyles garow po
    sobie, nie umyles wanny. sam ustalasz sobie kiedy bedziesz sprzatal

    wiecej ?

    kawalerka za 800 jest do wyjecia ( sam mieszkalem na powislu, tyle ze po
    tym jak mnie okradli ;)) zmienilem dzielnice )

    m.